در بازار رقابتی امروز، ارائه خدمات پس از فروش از اهمیت ویژهای برخوردار میباشد. اگر خدمات پس از فروش به درستی صورت پذیرد جلب رضایت مشتری را به همراه دارد .مشتریان و کارفرمایان نیز با آگاهی کامل از اهمیت خدمات پس از فروش، همکاری با شرکتهایی را در اولویت قرار میدهند که از واحد خدمات پس از فروش مجرب و مجهز برخوردار بوده و خدمات خود را در این زمینه به درستی ارائه دهند.
یکی از سیاستهای اصلی شرکت میکرو نرم افزار ، ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و به موقع میباشد. رضایت قلبی کارفرمایان و اطمینان به برند MNA ، محور اصلی توسعه و پیشبرد اهداف شرکت میکرو نرم افزار بوده که در راستای تحقق این اهداف شرکت میکرو نرم افزار با بهرگیری از واحد خدمات پس از فروش مجهز، شبکه سراسری خدمات و با اتکا به دانش فنی و تجربه ، اقدام به ارائه سرویس و خدمات پس از فروش به کارفرمایان و مشتریان مینماید. دقت ، سرعت و کیفیت در خدمات پس از فروش از شاخصههای اصلی شرکت میباشد که واحد خدمات پس از فروش شرکت میکرو نرمافزار را از دیگر شرکتها متمایز مینماید.
مراحل ارائه خدمات پس از فروش:
گارانتی محصولات 3 الی 5 سال
رفع نقص یا تعویض قطعات در کمترین زمان
شبکه سراسری خدمات پس از فروش
تامین قطعات یدکی و ارائه خدمات پس از فروش تا 10 سال
به روز رسانی رایگان نرم افزارهای و میان افزار محصولات