شرکت میکرو نرم افزار با بهرگیری از سالها تجربه و تخصص در حوزه سیستم های نظارت تصویری و اجرای پروژه در حوزه های بانکی، صنعتی ، ریلی، جاده ای و … همواره به عنوان یکی از شرکت های پیشرو مفتخر به ارائه خدمات مهندسی در حوزه های مشروحه زیر می باشد.

تنوع محصولات، شرایط محیطی و فیزیکی پروژه، تخصصهای مورد نیاز در حوزه های مختلف عمران، برق ، مخابرات، سیستم … ( ادامه مطلب )

احساس نياز جامعه به امنيت ، حفاظت ، مراقبت‌هاي نظارتي و مديريتي ، بالا بودن  هزينه‌های كنترل و حفاظت از طريق نيروي انساني و … ( ادامه مطلب )

با توجه به حساسیت و اهمیت سامانه‌های نظارت تصویری ، یکی از دغدغه‌های مهم کارفرمایان ، فرآیند نصب و راه اندازی سامانه‌های … ( ادامه مطلب )

در بازار رقابتی امروز، ارائه خدمات پس از فروش از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌باشد. اگر خدمات پس از فروش به درستی صورت پذیرد  …. ( ادامه مطلب )

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که کارفرمایان و کاربران سیستم‌های حفاظتی و نظارت الکترونیک با آن روبرو هستند کاهش کیفیت و  … ( ادامه مطلب )

سامانه‌های نظارت تصویری در رده تجهیزات امنیتی در جامعه قرار دارند. در صورت خرابی و از کارافتادن مکرر تجهیزات سامانه‌های نظارت  … ( ادامه مطلب )

مشاورین ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت تولیدی میکرو نرم افزار می باشد. © Copyright - MNA